زاویه دار کردن فک و صورت بدون جراحی

bane1r

01

جهت رزرو نوبت در شعب ما می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید

شعبه شریعتی:02122637408

شعبه ولیعصر:02188945723

شعبه توحید:02166124807

با گذشت زمان ، پوست خاصيت ارتجاعي و شفافيت خود را از دست می‌دهد و جايي كه اين حالت پوست را بيش از ساير قسمت‌ها نمايان می‌سازد خطوط فك است . در آقايان خطوط فك واضح و عميق با حالت مردانه ، سلامتي و جواني آن‌ها رابطه بسيار تنگاتنگي دارد . درحالی‌که خانم‌ها به اين خطوط به‌عنوان خطوطي كه به‌روشنی معرف زيبايي و جذابيت بيشتر آن‌هاست ، می‌نگرند .

ازآنجاکه خطوط فك عميق می‌تواند يكي از بزرگ‌ترین عوامل هويدا كننده سن ما باشد ، پس تعجب‌برانگیز نيست كه هرروز بر تعداد كساني كه می‌خواهند به آن اقدام كنند افزوده می‌شود . خوشبختانه امروزه ، روز به روز بر تعداد روش‌های جديد براي كاهش خطوط اطراف فك و جوان‌تر و سفت‌تر كردن پوست افزوده می‌شود.

شما می‌توانید با گروه پزشكان سلامت و زيبايي ما يك جلسه مشاوره رايگان داشته باشيد تا دريابيد كه چگونه می‌توانیم شما را به بهترين شكل در دستيابي به نتيجه مطلوب  برای زاویه‌دار کردن خط فك ياري نماييم .در طول مشاوره متخصصان مجرب ما اهداف شما را از آغاز اين درمان مورد بحث و بررسي قرار خواهند داد و سپس با هدف دستيابي به بهترين راهکار ، بافت صورت و پوست شما را  بررسي و معاینه خواهند كرد. روش درمانی که برای برجسته کردن خط فک به شما توصیه و از آن استفاده می کنیم از یک فرد به فرد دیگر متفاوت است.روش درماني بدون جراحي صورت و چانه درماني با كمترين تهاجم هست كه نمود ظاهري يك چانه عريض و مربع شكل را كاهش می‌دهد . شما می توانید از طریق شماره های  زیر با ما در تماس باشيد .

02122637408

02188945723

02166124807

من به چه نوع درماني براي زاویه‌دار كردن فكم نياز خواهم داشت ؟


درماني كه براي زاویه‌دار کردن صورت به آن نياز داريد تنها مختص شماست .به‌عنوان يك راهنمايي کلی ، روش‌های پيش رو بهترين نتايج را برای شما همراه خواهد داشت .

  • بوتاكس و استفاده از پرکننده‌های پوستي ( تزريق ژل )
  • سفت كردن پوست با راديوفركانسي (امواج رادیویی)
  • لیفت با نخ .

تزريق بوتاكس

 يك پوست شايسته ، صاف و درخشنده براي بسياري يك ويژگي و خواسته مطلوب و دلخواه است و تقریباً همه چه زن و چه مرد خواهان داشتن چانه‌ای زاویه‌دار به‌منظور ايجاد هماهنگي بيشتر بين اجزاي صورتشان هستند . در شیوه‌ای كه در ونكور بكار برده شد ، کاهش خط فك با استفاده از بوتاكس به‌عنوان یکی از روش های متداول زاویه دار کردن صورت بدون جراحی، با حداقل تهاجم براي تعديل و بهبود شكل صورت شناخته شده است . اين فرايند ساده و راحت ، بسيار سريع بوده و برای اینکه  تغییرات قابل‌توجه زاویه‌دار شدن فک طبیعی به نظر برسند می‌تواند این تغییرات را به‌تدریج نمایان سازد.

مزاياي كاهش خط فك با بوتاكس

دلايلي دال بر اينكه استفاده از بوتاكس براي زاویه‌دار كردن چانه نسبت به جراحي فك جایگزین بهتر و عامه‌پسندتری است وجود دارد از جمله اين دلايل :

  • زاویه دار کردن صورت بدون جراحی با تزریق بوتاکس از جراحي ارزان‌تر است .
  • نيازي به استراحت در طول درمان ندارد بنابراين بيماران می‌توانند بلافاصله پس از انجام آن به فعاليت روزمره خود بازگردند .
  • باعث ايجاد نتايج تدريجي و موقتي براي يك بهبودي قابل‌توجه و درعین‌حال ظريف می‌شود كه به نحو مطلوب قابل دستیابی است

03

بوتاكس چگونه در زاویه‌دار كردن چانه نقش دارد ؟

عريض بودن چانه اغلب به دليل بزرگ بودن بیش‌ازحد عضلات ماستر ( عضلات جونده) فک می‌باشد . اگرچه اين عضلات در جويدن و صحبت كردن نقش مهمي ايفا می‌کنند اما می‌توانند براثر استعداد ژنتيكي و يا با استفاده مفرط رشد كنند . عناصر فعال در بتاكس فعاليت اين ماهيچه و درنتیجه اندازه و سايز آن را كاهش می‌دهند اين امر باعث ايجاد چانه‌ای زيباتر و  زاویه‌دارتر می‌شود .

در طول مشاوره پزشك  خط فك شما را اندازه‌گیری می‌کند و تصديق می‌کند كه  بیش‌ازحد بزرگ بودن عضله جونده علت این شکل خط فک بوده است. درمجموع  شما برنامه درماني مؤثری را انتخاب خواهيد كرد كه با روش زندگي و اهداف مورد نظرتان هماهنگ باشد.

آنچه که بايد انتظار داشته باشيد

سپس پزشك ماده موردنظر را به درون عضلات جونده فك تزريق می‌کند .هر تزريق تنها چند ثانيه طول خواهد كشيد و بيشتر درمانها در 10 دقيقه کاملاً به اتمام می‌رسند .

بعدازاین مرحله شما قادر خواهید بود كه به فعالیت‌های روزانه خود بازگرديد . البته ممكن است در هنگام لمس درد شدیدی را حس کنید و اندكي كبودي و قرمزي در ناحيه تزريق مشاهده كنيد اين علائم موقتي هستند و به‌طورمعمول پس از حدود 1 روز برطرف خواهد شد .

رسيدن به نتيجه مطلوب نيازمند اندكي زمان براي تضعيف عضله‌های فك و کوچک‌تر شدن آن‌هاست . اغلب بيماران اظهار داشتند كه تنها 6 هفته پس از تزريق به نتيجه مطلوب دست‌یافته‌اند  و اين نتایج حدود 6 ماه دوام داشته است .

لیفت با نخ


لیفت با نخ روش بدون جراحي براي سفت كردن و بالا بردن پوستهاي شل و آويزان و بهبود برجستگی صورت در ناحيه چانه ، خط فك ، گونه ها و ديگر نواحي صورت و بدن است . اين روش با استفاده از نخ‌های جذب شدني استريل شده كه به‌طور ماهرانه‌ای به‌وسیله پزشكتان در زير پوست شما قرار داده می‌شوند انجام می‌گیرد. اين فرايند معمولاً كمتر از يك ساعت وقت می‌برد و نتيجه آني و فوري به همراه دارد.

اگر از پوست شل و آويزان صورتتان به‌ویژه در بخش تحتاني اطراف فك و گونه‌ها خسته شده‌اید اما نمی‌خواهید خود را به تيغ جراحي بسپاريد می‌توانید روش لیفت با نخ را مدنظر قرار دهید . در روش لیفت با نخ بدون آنكه نياز به تحمل درد ، ريسك عمل جراحي (ريسك بيهوشي كامل ) و سپري كردن دوره بهبودي طولاني باشد تنها با پرداخت اندكي هزينه نسبت به روش‌های ديگر ، می‌تواند نتايج شگفت‌آوری براي شما به ارمغان بياورد ..

چگونگي عملكرد لیفت، با نخ پلی دی اکسانون

02%d8%aaروش كشيدن پوست با نخ پلی دی اکسانون يك فرايند بدون جراحي و با حداقل تهاجم هست كه از روش‌های معمول جراحي براي بالا بردن و سفت كردن پوست کم‌خطرتر ، ساده‌تر و آسان‌تر است . از اين روش با نام (روش لانچ تایم lunch time  ) نام برده می‌شود و همان‌طور كه از نامش مشخص است انجام آن تنها 1 ساعت طول می‌کشد . در ابتدا ما مشاوره را انجام می‌دهیم تا مطمئن شويم شما كانديداي مناسبي براي انجام اين فرايند هستيد . پزشك صورت شما را بررسي می‌کند تا نواحي شل شده پوست و ميزان شل شدگي آن را مشخص كند . در روز انجام فرايند ، پزشك ابتدا مقداري از يك داروي بی‌حس‌کننده معمولي را به‌صورت شما تزريق می‌کند تا آن را بی‌حس نمايد سپس سوزن مخصوصي را زير پوست شما فرومی‌برد . کاملاً مانند آنچه در زمان تزريق فیلرها براي پوست شما اتفاق می‌افتد . اين سوزن مخصوص توخالی است و نخ را به درون‌پوست شما حمل می‌کند . پزشك سوزن را با دقت و به آهستگي درون‌پوست جابجا می‌کند تا آن را به مقصد نهايي موردنظر برساند . سپس نخ پلی دی اکسانون را رها كرده و همان‌طور با دقت سوزن را خارج می‌کند و نخ را در زير پوست باقي می‌گذارد .

بعد از انجام عمل

در اواخر فرايند بدن در واكنش به نخ  پلی دی اکسانون(PDO) شروع به ساختن كلاژن در اطراف آن می‌نماید و آن‌قدر به اين عمل ادامه می‌دهد تا به‌تدریج نخ را کاملاً حل كرده و جذب نمايد . بدن معمولاً پس از گذشت 4 تا 6 ماه اين نخ را کاملاً جذب می‌کند بدون آنكه هیچ‌گونه اثر يا زخمي از خود باقي گذارد . اگرچه کلاژن‌های تولیدشده در طول فرايند درمان همچنان در زير پوست باقي می‌مانند و در واقع همين كلاژن ها ضامن ايجاد يك اثر مطلوب طولاني مدت و جوان‌سازی پوست و زاویه دار کردن فک هستند . درحالی‌که نتيجه در بيماران مختلف و از ناحیه‌ای به ناحيه ديگر متفاوت است اما معمولاً اثرات مطلوب آن براي حدود 1 سال و يا بيشتر باقي خواهد ماند .

04

راديوفرکوئنسی (آر اف فرکشنال )

روش راديو فرکوئنسي يك روش بدون جراحت و غير فرسايشي براي سفت كردن پوست و بازسازي و شکل‌دهی مجدد به برجستگی گردن، صورت و بدن است .آر اف پوست يك روش طراحی‌شده براي برطرف كردن شل شدگي و آويزان شدن پوست گردن می‌باشد . آر اف كار خود را  با نفوذ جريان امواج راديويي به لايه درم ( عمیق‌ترین لايه پوست ) و لایه‌های زیرپوستی انجام می‌دهد و باعث سفت شدن بافت‌های زيرين می‌شود و تفاوتي چشمگیر در خطوط ، چروک‌ها و بافت صورت ايجاد می‌کند .

زاویه‌دار كردن فك صورت

چانه نقش مهمي در نماي كلي صورت و تقارن و تناسب آن بازي می‌کند . اجزاي متناسب و متوازن صورت كليد داشتن ظاهري زيباست اگر شخصي چانه‌ای عقب‌رفته و بیش‌ازاندازه كوچك داشته باشد تمام اجزاي صورت را تحت تأثیر قرار خواهد داد . بهبود چانه فرايندي است که هدف آن بهبود وضعيت چانه و بازسازي و متناسب كردن سايز آن با صورت با استفاده از تزریق ژل و چربی است.

جهت رزرو نوبت در شعب ما می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید

شعبه شریعتی:02122637408

شعبه ولیعصر:02188945723

شعبه توحید:02166124807

به این پست امتیاز دهید.
هیچ رای ثبت نشده است